Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. november 1., vasárnap

Vaníliás-citromos túrós, liszt nélkül





Fél kg túrót egy tálban összekevertem egy evőkanálnyi tejföllel, reszelt citromhéjjal, csipet sóval, 2 kanál Eritrittel, és két tojás sárgájával, és egy púpos evőkanálnyi vaníliás protein porral.
A tojásfehérjéket csipet sóval kemény habbá vertem, és lazán a túrómasszába
 forgattam. 
Sütőpapírral bélelt 13x26 cm-es kis tepsibe öntöttem. 180 fokon addig sütöttem, amíg a teteje megpirult.
 Csak most ment bele protein por, máskor vanília aromával csinálom, de ez a por nagyon édes is, így pótolta az Eritrit gyenge édességét is, és jó vanília íze van! 

Ez a sütemény frissen, langyosan a legfinomabb, de hidegen a mikrosütőben, fedő alatt a kiolvasztó fokozaton egy perc alatt olyan lesz, mintha frissen sült volna.  

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése