Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. november 30., hétfő

Savanyított káposztán sült fűszeres tarja

   A tarjaszeleteket még előző nap besóztam, borsoztam, vékonyan megkentem mustárral,  - egy fél fej vöröshagymát hajszálvékonyan felszeleteltem, a hússzeletekre tettem, a szeleteket egy dobozba tettem, fél dl olajjal leöntöttem, a lefedett dobozt a hűtőbe tettem. (több napig is lehet pácolni).

A káposztát kicsavartam, - bár ez nagyon jó ízű volt, nem nagyon savanyú, nem kellett kimosni. A tepsi aljába hajszálvékony füstölt szalonna szeleteket tettem, de csak úgy ide-oda, nem fedte be teljesen a tepsi alját. Erre tettem fél kg káposztát, arra rá a 3 vastag szelet, olajos-mustáros-hagymás pácos tarját. (40 dkg volt a hús). Öntöttem alá fél deci vizet, rá az alufólia, egy óra a 180 fokos sütőben, majd fólia le, és pirítás a húsok mindkét oldalán! Ja, pirítás előtt a káposztát összekevertem, hogy mindenütt süljön. Nagyon finom lett. 

 


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése