Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. november 13., péntek

Zöldséges fasírt

Hozzávalók: fél kg darált hús vegyesen: fele marha, fele sertés.
1 nagy fej hagyma felkockázva, 5 db gomba, felkockázva,
2 fokhagyma,
kisméretű kaliforniai paprikák: fél db piros, fél db sárga, fél db zöld felkockázva,
1 kanál krémsajt
1 nagy marék reszelt trappista sajt, (eredetileg parmezán, de nekem nem volt)
2 tojás, só, bors, paprika, majoránna, vágott petrezselyemlevél.

 A kockázott hagymát kacsazsíron megdinszteltem, rátettem az összevágott gombát, teljesen puhára sütöttem, közben a fokhagymát is belenyomtam, majd a felkockázott paprikákat is belekevertem, kevergetve kicsit megsütöttem, majd egy kanálnyi krémsajtot kevertem hozzá.

Egy tálban a darált húsokat jól összekevertem, sóztam, borsoztam, paprikáztam, oregánót és petrezselyemzöldet szórtam rá, és a reszelt sajtot is, majd a zöldséges masszát is rátettem, és a két tojással jól összekevertem.

Egy kizsírozott hosszúkás formába tettem, az előmelegített sütőben 180 fokon sütöttem 20 percig, majd ráborítottam egy sütőpapírral bélelt tepsire, és így sütöttem tovább még 25 percet.



Karfiolt főztem sós vízben, leszűrve összetörtem, petrezselyemmel szórtam, teljesen petrezselymes krumpli hatású lett:


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése