Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. november 2., hétfő

Hamis vadasmártás, cukkinispagettivel

Egy kisebb fej hagymát összevágtam, kevés zsiradékon megdinszteltem, egy bögre húslevessel - amit előző nap főztem - felöntöttem, és néhány babérlevéllel puhára főztem. Az húslevesből kiszedett zöldségeket összevágtam, a léhez öntöttem, kicsit együtt forraltam, majd a leveleket kivettem, a többit  botmixerrel pürésítettem, mustárral, tejföllel elkevertem. 

A levesben főtt marhahússal és cukkinispagettivel tálaltam - ez utóbbi el is maradhat...


A "spagettihez" a cukkinit zöldségspirálozóval aprítottam, lesóztam, majd parányi forró zsiradékon megfonnyasztottam, épp hogy csak elveszítse nyerseségét.


 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése