Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. november 3., kedd

Rántott hús szezámpanírral, karfiolpüré körettel




Szezámmagot pirítottam száraz serpenyőben,  ropogós sült hagymát tettem hozzá és együtt  kávédarálón megdaráltam. Sóztam, borsoztam, kevés fokhagymaport is tettem hozzá, és még hozzákevertem egy púpos evőkanálnyi zabkorpát.
A csirkemell szeleteket a szokott módon klopfoltam, sóztam, majd felvert egész tojásban és a panírban megforgattam, kevés forró zsírban megsütöttem. 
A maradék "panírmorzsát" összekevertem a maradék tojással, és lepénykét sütöttem belőle. 

*

A körethez a karfiolt késes aprítóban morzsásra aprítottam, annyi sós vízben, amennyi ellepte teljesen puhára főztem - elfőzve a vizet - majd egy kanál vajjal, és és egy bő marék reszelt sajttal krémesre kevertem.  Petrezselyemmel, őrölt szerecsendióval ízesítettem. 

                                           

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése