Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. március 27., péntek

Feketeerdei sonkába tekert csirkemell karfiollal


A csirkemellekből hüvelykujj vastagságú csíkokat vágtam, kevés borsot daráltam rájuk.
A Feketeerdei sonkaszeleteket hosszában elfeleztem, így keskeny, hosszú csíkokat kaptam, ezekkel körbetekertem a húsokat. Teflon serpenyőt leheletvékonyan zsíroztam, és a húsokat beletéve fedő alatt megsütöttem, közben forgattam, hogy egyenletesen piruljon. (Ha nagyon lesülne, akkor parányi vizet lehet önteni alá.)
Közben a rózsáira szedett karfiolt megpároltam, lecsepegtettem.
Az elkészült húsokat kiszedtem, és a serpenyőben maradt zsiradékra tettem a karfiolt, óvatosan kevergetve megpirítottam, petrezselyem zöldjével megszórva tálaltam a hússal. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése