Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. március 27., péntek

Tepsiben sült fűszeres karfiol

A karfiolt kisebb rózsákra szedtem. 
Egy nagy tálba két evőkanálnyi olíva olajat tettem, beleszórtam egy teáskanálnyi kakukkfüvet, egy teáskanálnyi kurkumát, egy csapott evőkanálnyi tört koriandert (mozsárban törtem), mokkáskanálnyi római köményt, (elmaradhat, ha valaki nem szereti), ebbe a fűszeres olajba öntöttem a karfiolt, megsóztam, és összeforgattam, hogy lehetőleg mindenütt fűszeres legyen, majd sütőpapírral bélelt nagy tepsire szétterítettem, kb 200 fokon pirosra sütöttem. Közben megforgattam a rózsákat. 
Sült csirkecombbal ettem, de önmagában is felségesen finom! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése