Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2017. június 11., vasárnap

Kapros-túrós pite, liszt nélkül!

Ez már szerepel a blogban, de nem győzöm elégszer ajánlani, annyira diétás és annyira finom!
Most kaptam frissen szedett igazi kerti kaprot, egyből el kellett készítenem!
Hozzávalók: fél kg túró, két tojás, édesítőszer, kapor, csipet só
 
 Fél kg túrót egy tálban összekevertem csipet sóval, és annyi Eritrittel, amennyitől megfelelően édes lett (lehet bármilyen édesítő is),  jó sok vágott kaporral, és egy tojás sárgájával. (A másik sárga kell majd a tetejére).
             A két tojásfehérjét kemény habbá vertem, és lazán a túrómasszába forgattam.
 Sütőpapírral bélelt 13x26 cm-es kis tepsibe öntöttem, a tetejét megkentem egy evőkanálnyi tejföllel, amibe egy kis édesítőt, és a második tojássárgát kevertem. Ettől lett szép színe.
           Előmelegített sütőben, közepes hőfokon 30 percet sütöttem. Nagyon finom lett!

Ez a mennyiség a receptben leírt méretű sütőedényhez elég. Kb 12 szelet! 

Az előző blogbejegyzés és képek, néhány egyéb tanács itt található:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése