Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. március 29., vasárnap

Karanténkaja - zöldséges "kínai" csirkemell

Csíkokra vágtam egy fél csirkemellet, megszórtam Házi Arany wok fűszerrel. 
Szeretem a HA fűszereket, nincs bennük sem ízfokozó, sem tartósítószer. 
Egy szál sárgarépát és fél petrezselyemgyökeret zöldséghámozóval vékonyra "szálaztam".
Kevés olíva olajon a húst megpirítottam, kiszedtem, a maradék zsiradékon a zöldséget kevergetve megsütöttem, sóztam, visszatettem rá a húst, meglocsoltam egy kevés szójaszósszal, majd felöntöttem egy kis vízzel, majd hozzáadtam a fagyasztómban talált zöld spárgát is, és az egészet összefőztem.
Nagyon finom lett! 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése