Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. március 27., péntek

Baconba tekert csirkemell sült savanyú káposztával

 Csirkemelleket vastagabb csíkokra vágtam, gyengén sóztam, borsoztam, majd bacon szeletekkel körbetekertem. Egy nagy serpenyőt előmelegítettem, és a húsokat beletettem, és fedő alatt - néha megforgatva - pirosra sütöttem. (A fedő alatt gőz keletkezik, és nagyon omlósra puhul a hús).

Közben az előzőleg kissé kimosott, jól kicsavart savanyú káposztát éles késsel kicsit szétvagdostam,
 - hogy ne legyenek méteres szálak benne - és a hús helyére tettem a serpenyőbe, megszórtam  egy mokkáskanálnyi egész köménnyel, a káposzta alá egy pici vizet öntöttem, hogy felázzon a lesült fűszeres zsiradék, és a káposztát kevergetve pirítottam, időnként fedővel takarva készre sütöttem.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése