Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2021. március 23., kedd

Csirkecombfilé zöld hüvelyű babbal

 

A készen kapható csíkozott csirkecomb filét használtam: teflon lábasban megpirítottam egy evőkanálnyi kockázott bacont, hozzáadtam fél kanál zsírt, aztán a forró zsiradékhoz tettem 25 dkg húst, nagy lángon kevergetve pirítottam, majd hozzáadtam  fél kis fej apróra vágott hagymát, ezzel fedő alatt sütöttem, a saját levében hagytam sülni egy ideig, közben sóztam, borsoztam, majd egy deci vizet öntöttem hozzá, és 15 dkg fagyasztott zöld babot, és jól megszórtam fokhagyma granulátummal. Fedő alatt addig főztem, amíg a bab eléggé megpuhult és a levét is teljesen elfőtte.

Nagyon finom lett! 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése