Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2021. március 13., szombat

Csirkecomb filé indiai fűszerrel, karfiolpüré körettel

25 dkg csíkozott csirkecomb filét (így kapható a Sparban!) megszórtam egy evőkanálnyi "Kotányi Grill India" fűszerkeverékkel, jól  összekevertem.
Egy evőkanálnyi (kb 3 dkg) kockázott bacont kiolvasztottam, hozzáadtam a fűszeres csirkehúst, kevergetve kicsit sütöttem, majd fedő alatt a saját levében hagytam puhára párolódni, majd kb fél deciliter tejszínt öntöttem rá, ezzel kicsit összefőztem.

A körethez a karfiolt sós vízben teljesen puhára főztem, leszűrtem, hagytam megszáradni, majd késes aprítóban két kanálnyi joghurttal pürésítettem.



 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése