Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2021. március 7., vasárnap

Túrós csusza - cukkini "tésztából"


 Először is jó sok szalonnakockát és kockázott bacont is ropogósra sütöttem. Egy közepes cukkinit meghámoztam, és a hámozóval hosszú sávokat vágtam, ezeket egymásra fektettem, majd négyzet alakúra vágtam. Az egészet kissé lesóztam, hogy puhuljon, majd a szalonna zsírjából egy keveset teflon edénybe tettem, és ezen kevergetve átforrósítottam a cukkinit - nem kell puhára főzni, vagy sütni! így pont olyan állaga van, mint a főtt tésztának.

Tetszőleges mennyiségű túrót tejföllel elkevertem, hozzákevertem egy kevés szalonnapörcöt, majd a tányérra szedett cukkinira halmoztam, és még megszórtam a sült szalonnával.



 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése