Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2015. március 12., csütörtök

Sóskaleves


Kiolvasztottam egy doboz fagyasztott sóskapürét, egy bögre vízzel higítottam, és annyi édesítőt adtam hozzá, hogy ne legyen vad savanyú. Felforraltam, majd fél liter tejet is adtam hozzá. 
Közben 3 tojást szétválasztottam, a fehérjét csipet sóval habbá vertem, a sárgáját pedig a habverővel fehéredésig habosítottam, kevés tejjel higítottam, és óvatosan a forró levesbe kevertem, álandó keverés mellett besűrítettem. Végül sóval, édesítővel és Vegantéria* ételízesítővel utánízesítettem.
A tojásfehérjét lapos edényben, kevés vizet alálöttyintve a mikróban egy perc alatt megfőztem, az így nyert kissé kemény habból galuskákat vagdaltam.
Ráadásként megszórtam pirított sonkával is. 
Készíthetjük úgy is, hogy a felvert egész tojásokat öntjük a forró levesbe, és jól elkeverjük - mint a tojáslevesnél.

*Vegantéria: sós vegán ételízesítő, jó sok zöldséggel.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése