Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2014. július 13., vasárnap

Currys-zöldbabos csirkemell


Lapos, széles zöldbabot kaptam egy rokontól, nem Juliskabab, de valami hasonló. Ebből készült az alábbi étel.
A babot kétcentis darabokra vágtam. Fél fej vöröshagymát pirítottam egy kiskanálnyi  libazsíron, belenyomtam egy nagy gerezd fokhagymát, kis pirospaprikával megszórtam, egy cikkekre vágott paradicsomot, fél zöldpaprikát daraboltam bele, a babot rátettem, felöntöttem annyi vízzel, amennyi ellepi, jól megsóztam, és addig főztem, amíg a bab majdnem teljesen megpuhult.
Ekkor a nagyobb kockákra vágott csirkemellet is rátettem, egy teáskanál curryt, fél teáskanál őrölt gyömbért, és csipet őrölt római köményt, majd amikor a hús megpuhult, egy fél doboz natúr joghurtot kevertem bele.

Nagyon finom lett.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése