Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. november 5., hétfő

Húsgombócok kapormártással


Az előző napokban készült fasírt masszájának egy részét lefagyasztottam, azt vettem most elő. A felengedett masszából kanál segítségével gombócokat formáztam, és kevés ételízesítős* vízben megfőztem.
 
Egy kisméretű cukkini felét meghámoztam, sajtreszelőn lereszeltem. 3 csomó kaprot felaprítottam.
Egy kisebb lábast ecsettel kiolajoztam, ezen a cukkini reszeléket kissé megpároltam, közben a fűszeres vízből öntöttem hozzá annyit, hogy ne égjen le. Amikor megpuhult, a vágott kaprot belekevertem, kevés fűszeres főzőlével felengedtem, jól összefőztem, majd fél pohárnyi tejben elkevertem egy evőkanál zabkorpát, és azt is hozzáadva jól besűrítettem. (Tejjel vagy a fűszeres főzőlével lehet hígítani, ha szükséges).
A gombócokkal tálaltam.

* Ezt az ételízesítőt régóta használom, nagyon jónak tartom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése