Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. október 21., vasárnap

Sajtostallér köménnyel


A sajtostallér készítését már egyszer beírtam, de emlékeztetőül újra írom: egy egész tojás jól felverve, 5 dkg reszelt edami (vagy gouda) *sajt, egy evőkanálnyi zabkorpa, késhegynyi sütőpor, csipet só - ezeket jól elkeverjük - most egy csipet őrölt köményt is kevertem közé. A masszából kis halmokat rakunk a bevonatos sütőpapírral bélelt sütőlemezre, és vizes kanál hátával hajszálvékonyan elkenjük. A tetejére egész köménymagot szórtam, én nagyon szeretem!  Előmelegített sütőben jól megpirítottam. (Kb 10 perc)
(Nagyon finom, ha a kömény mellé kevés fokhagymaport is szórunk a masszába).

* Zsírosabb sajttal nem lesz annyira ropogós.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése