Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. április 20., hétfő

Kelbimbós csirkemell

Tulajdonképpen az összes mostanában feltett ételt nevezhetnénk "karanténkajának",  mivel ezek mind a kijárási korlátozás idején készülnek: koromnál fogva nem járok vásárolni, a kiszállítós üzletekre bízom magam, nos, ezek vagy hozzák, amit kértem, vagy mást hoznak, vagy nem hoznak semmi helyettesítőt. Például nincs kelkáposzta, de szerencsére van kelbimbó, amit szerencsére nagyon szeretek! 

A felkockázott csirkemellet forró zsiradékon megpiríttam, megszórtam jó sok fokhagymaporral, daráltam rá jó sok feketeborsot, megsóztam, egy fél fej vöröshagymát apróra vágtam, azzal is sütöttem, fedő malatt pároltam, amíg a hagyma is megpuhult, majd a közben a sós vízben félpuhára főzött, leszűrt, lecsöpögtetett kelbimbókat hozzáadtam, és egy kis ideig együtt sütöttem az egészet. 
Annyira egyszerű, és olyan finom!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése