Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2016. július 29., péntek

Hamis taboulleh fűszeres csirkemell szeletekkel

Nem most először mutatom ezt a finomságot de nem árt az ismétlés, mert annyira finom és diétás, laktató, érdemes gyakran elkészíteni!
A nyers karfiolt feldaraboltam, aprítógépben rizsszem méretűre aprítottam. Kisebb hagymát apróra vágtam, egy kanál olíva olajon kissé megdinszteltem, rátettem a karfiolt, kevergetve pirítottam, sóztam, majd egy kevés (fél deci) vízzel pároltam, de nem puhára, csak épp, hogy ne legyen nagyon nyers! Megszórtam őrölt korianderrel, fehérborssal, majd egy tálba kiszedve hagytam kihűlni.
Közben apróra felkockáztam fél kígyóuborkát, három kisebb, kemény paradicsomot, ezeket a kihűlt karfiolhoz kevertem, fél citrom levét adtam még hozzá, és jó sok vágott petrezselyem levelet.
   (Most nem volt lilahagymám, de azzal szoktam csinálni.)

A csirkemell szeleteket befűszereztem, és teflon serpenyőben fedő alatt megpirítottam, így nem szárad ki, saját levében sül és puhára párolódik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése