Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2020. szeptember 7., hétfő

Rántott csirkemell cukkini körettel

 



Két evőkanálnyi ropogós sült hagymát nejlonzacskóba téve apróra törtem, összekevertem három evőkanálnyi zabkorpával (sajnos, most csak nagyszemű volt itthon, jobb lett volna az apróbb), a kissé kiklopfolt, sózott csirkemell szeleteket felvert tojásba mártottam, a keverékbe forgattam. Teflon serpenyőben nagyon kevés zsiradékot melegítettem, a hússzeleteket beletéve fedő alatt lassan megsütöttem. (Közben megfordítottam.)  

A köret a mostani kedvencem: cukkiniből golyókat vájok, nagyon kevés zsiradékon megpirítom, sózom, tetszőlegesen fűszerezem - és fedő alatt addig sütöm, amíg megpuhul.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése