Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2013. augusztus 14., szerda

Töltött paprika


25 dkg darált sertéshúst egy kis fej aprított vöröshagymával, sóval, borssal, egy egész tojással, kevés őrölt pirospaprikával, és egy jó evőkanálnyi zabkorpával összedolgoztam. Hagytam állni egy óra hosszat, hogy a zabkorpa megdagadjon.
Ezután a masszát betöltöttem paprikákba. Közben sóval és egy szál zellerzölddel vizet forraltam, a paprikákat beletettem, és fedő alatt készre főztem, majd kiszedtem, és a főzővízbe sűrített paradicsomot kevertem, és beleszórtam egy evőkanálnyi lenmaglisztet, összeforraltam, majd a töltelékeket visszatettem.

A töltött paprikát azelőtt is csak így magában ettem, soha nem főztem mellé krumplit, esetleg egy kis szelet kenyér volt a köret...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése