Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2013. június 28., péntek

Rakott karalábé


Egy jó nagy, zsenge karalábét nagy lyukú reszelőn szálasra reszeltem, kissé megsóztam, borsoztam.
30 dkg sovány darált húst bekevertem sóval, borssal, kevés reszelt vöröshagymával, őrölt paprikával, vágott petrezselyem zölddel, 1 egész tojással és 2 evőkanálnyi zabkorpával. 
Kisebb (18 cm átmérőjű)  jénai tálat vékonyan kikentem olajjal, és alulra a karalábé harmadát tettem, arra a fele húsmasszát, megint karalábé, húsmassza, és a tetejére a maradék karalábé. 
Az edényre rátettem a fedelét, és sütőben fél órát pároltam, majd a fedőt levettem, és egy tojásból, 2 evőkanálnyi joghurtból,* egy kanálnyi reszelt sajtból kevert, őrölt szerecsendióval fűszerezett keverékkel  kentem meg a tetejét. A sütőbe visszatéve még fél órát sütöttem.

* Joghurt nélkül paleo étrendbe is alkalmazható

Félig készen:

Megsülve:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése