Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2013. június 28., péntek

Káposztával sült csirkecomb


Egy kis fej zsenge fejeskáposztát kb 1 cm széles csíkokra vágtam. Egy tálban összekevertem egy kis fej karikára vágott vöröshagymával, sóval, és őrölt köménnyel. Egy órát pihentettem.
Közben befűszereztem két csirkecombot.
Egy zománcos tepsit vékonyan kiolajoztam, a káposztát beleöntöttem, és a csirkecombokat rátettem, fél dl vizet öntöttem alá, alufóliával lefedtem, és előmelegített sütőben közepes hőmérsékleten kb 40 percig pároltam, majd a fóliát levettem, a káposztát kissé átforgattam, majd fólia nélkül pirosra sütöttem a combokat.
Itt még nyersen:

Megsülve:

Tálalva:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése