Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2015. február 11., szerda

Hasábburgonya helyett, zellerhasábok!


Nagyon szeretem a zellert, bármilyen formában: pürét már készítettem belőle, de a "rósejbni" fazon kimaradt.
Egy jó nagy fejet meghámoztam, ujjnyi vastag szeletekre, majd a szeleteket hasábokra vágtam, nagyon kevés olajon, teflonserpenyőben barnulásig sütöttem. Törlőpapírra szedtem.
Nagyon finom, teljesen krumpliszerű, és sózni sem kell - a zeller amúgy is sópótlónak számít a szigorú diétákban.
Legtközelebb nagyobb mennyiségben, sütőben sütöm, a zellert kevés olajjal spiccelve átforgatom, és sütőpapírral bélelt tepsiben sütöm. 
Bármilyen húshoz tökéletes köret! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése