Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2015. május 3., vasárnap

Karfiolból köret "másképpen"

Nem saját kútfőből, hanem a HENI SÜT NEKED blogból merítettem az ötletet, kicsit másképp csináltam, nagyon finom lett!
A morzsásra aprított karfiolt megsóztam, egy kanálnyi kókuszolajon dinsztelni kezdtem, közben fél fej lila hagymát apróra vágtam, hozzáadtam, megszórtam kevés őrölt korianderrel és borssal is, és pár percig fedő alatt, majd fedő nélkül pirítottam, csak épp annyira, hogy ne legyen túl "nyers" a karfiol.
Egy tálba borítottam, és kis kockákra vágott paradicsomot és uborkát, és jó sok petrezselyemzöldet kevertem hozzá, végül fél citromot facsartam rá.
Grillcsirke mellehúsával tálaltam.
               



Megjegyzés:
Ugyanezt megcsináltam később az eredeti recept szerint, nyers karfiolreszelékből, de úgy nem ízlett annyira, valahogy "száraznak" tűnt a karfiol. Kissé megpárolva engem jobban emlékeztet a valódi taboulleh-re.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése