Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2015. április 2., csütörtök

Tócsni, "rósejbni", csipsz: csicsókából

Minden diétába beilleszthető, fontos diabetikus eledel, emellet teljesen paleo is, nagyon egészséges alapanyag a csicsóka, szerencsére mostanában egyre többször kapható nagyobb boltokban is, de piacokon biztos, hogy van.

A tócsni (lapcsánka) így készült:  sajtreszelőn lereszeltem egy csicsókát, egy tojással, fokhagymával, sóval, borssal, vágott petrezselyemmel jól összekevertem, és kevés zsiradékon vékony lepénykéket sütöttem.



Rósejbni: a megtisztított csicsókát ugyanúgy kell sütni, mintha krumpli lenne! (Én mindig nagyon kevés zsiradékban sütöm, hamar el is készül!)


Csipszhez a csicsókát uborkagyalun hajszálvékonyan felvágjuk, sütjük:
(Tálaláskor megszőrtam egy kis fokhagymaborssal)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése