Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2015. március 25., szerda

Pirított csirkemell brokkolis NoCarb rizzsel


      A brokkolit rózsáira szedtem, sós vízben megfőztem, de csak annyira, hogy roppanós maradjon, - szűrőkanállal kiszedtem a vízből.
          Közben a NoCarb rizsszem tésztát szűrőbe tettem, folyó vízzel alaposan leöblítettem, majd a brokkoli vizében egy-két percet forraltam, végül leszűrtem, jól lecsepegtettem, és a brokkolival lazán összeforgattam, petrezselyem zöldjével megszórtam.  
    A csirkemellből szeleteket vágtam, enyhén klopfoltam, fokhagymás-borsos-köményes fűszerkeverékkel és sóval fűszereztem, majd egy nagy teflonserpenyőben 2 teáskanál kókuszolajat forrósítottam, a hússzeleteket beletettem,  fedőt tettem rá, egy-két percet így sütöttem, majd a szeleteket megfordítottam, és szintén fedő alatt sütöttem pár percig. Ezalatt megpirul, és a fedő nem engedi kiszáradni, omlós marad.
    A megsült szeleteket tányérra szedtem. A visszamaradt fűszeres szaftra tettem a rizses brokkolit, átforgattam, végül a hússal tálaltam.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése