Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2014. szeptember 17., szerda

Karfiolpizza

Interneten kerengő recept nyomán sütöttem még régebben, megint aktuális, és természetesen belefér a diétába - nagyon finom!
Én egy kisebb fej karfiolt rózsákra szedve párolóbetétben roppanósra főztem, majd hagytam kihűlni-száradni, utána aprítóban nem egészen krémesre pürésítettem, sóztam-borsoztam, csipet bazsalikommal fűszereztem, egy tojást és kb 15 dkg reszelt sajtot kevertem hozzá.

Papírral bélelt sütőlemezre pizza-alakúra formáztam, majd az előmelegített sütőben 10 percet elősütöttem, majd kivéve  megkentem - megpakoltam - reszelt sajttal megszórtam, a sütőbe visszatéve kb 15 perc alatt készre sütöttem.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése