Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2014. augusztus 10., vasárnap

"Túlélőkészlet diétához"

Most találtam erre a blogra, nagyon tetszik! http://tulelokeszletdietahoz.blog.hu/2013/10/01/bevezeto_646
Nagyon tetszik, hogy "családilag" álltak neki a diétának, és jobbnál-jobb ételeket találtak ki, érdemes böngészni, látható, hogy mennyire változatossá lehet tenni a diétát is, fantázia kérdése az egész!

Én máris megsütöttem a "Dukan-kenyeret", - amit az Atkins-zsömle nyomán neveztem így, - nos, ez nagyon jó azoknak, akiknek hiányzik az igazi kenyér ebben a diétában!
 Az én fotóm nem sikerült olyan jól, mint az eredeti, de szeletelve jól látszik, mennyire kenyérszerű - és ízre is hasonló!
"Egy mély müzlis tálkában keverjük össze a száraz hozzávalókat, majd üssük rá a tojást és tegyük bele a túrót. Simára keverjük, majd 4 percre a mikrosütő legmagasabb fokozatán megsütjük."
  • 2 ek zabkorpa
  • 1 ek zsírszegény túró
  • 1 kk sütőpor
  • 1 nagyobb vagy 2 kisebb tojás


 Szeletelve:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése