Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2013. augusztus 13., kedd

Sült csirkemell szeletek pirított cukkinivel

Fél csirkemellet vékonyan felszeleteltem, kissé kiklopfoltam, majd mediterrán fűszerkeverékkel megszórtam.
Egy cukkinit meghámoztam, hosszában elfeleztem, félkarikákra vágtam, picit lesóztam.
A vékonyan kiolajozott teflonserpenyőt felforrósítottam, a hússzeleteket beletettem, és fedő alatt pár perc alatt megpirítottam az egyik oldalukat, majd megfordítottam, és a másik oldalukat is pirítottam egy kicsit, majd egy "kortynyi" vizet öntöttem rá, és fedő alatt tovább pároltam, (pár perc), majd a húst kivettem a serpenyőből, és beletettem a cukkinit, amit erős lángon, fedő alatt sütöttem, néha megkevertem. Hamar megsül!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése