Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2013. július 28., vasárnap

Húspogácsák majonézes cukkinivel



25 dkg darált hús, 1 tojás, 2 evőkanálnyi zabkorpa, 1 kis fej reszelt vöröshagyma, 2 gerezd átpréselt fokhagyma, 1 evőkanálnyi darált pritaminpaprika (sóval eltett), 1 teáskanál őrölt fűszerpaprika, fél mokkáskanál őrölt bors: a felsorolt anyagokat jól összekevertem, és fél napot hűtőben pihentettem. (Nem muszáj, de a zabkorpa így jól felszívja a nedvességet, megdagad.)
Felforrósított száraz teflonserpenyőben, fedő alatt megsütöttem a húslepényeket.

A körethez zsenge cukkiniket nagylyukú reszelőn lereszeltem, majonézt* egy kis fokhagymával, őrölt fehérborssal ízesítettem, nagyon kevés joghurttal lazítottam, és a cukkinivel összekevertem.
Nagyon finom, üde köret húsokhoz!

* - a majonéz miatt nem tökéletes Dukan- étel, de én már a megengedős szakaszban vagyok, ahol t.képp mindent ehetnék, mértékkel, de én továbbra is betartom a cukor és lisztmentességet, viszont kicsit átmentem a "paleo" vonalra - így folytatom, és nagyon beválik a két étrend ötvözése!



2 megjegyzés:

  1. Eddig csak csendesen érdeklődve olvastalak, de most, hatásodra belevágok :) Szerettem volna mailt írni, de nem találok címet a blogodon. Megtennéd, hogy privátban írsz? Lenne pár kérdésem.
    Köszönöm!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Írtam levelet, várom a kérdéseidet, szívesen segítek!

      Törlés