Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2013. június 1., szombat

Brokkoli "csőben sütve"


Sós vízben félpuhára pároltam egy fej rózsáira szedett brokkolit és a meghámozott, felaprított szárát is, majd egy kis sütőedénybe tettem. (18 cm átmérőjű jénai.)
Két vastag szelet sonkát felkockáztam, és a brokkolirózsák közé szórtam.
Egy tálban felvertem 2 tojást, sóztam, fehér borssal, reszelt szerecsendióval fűszereztem, majd belekevertem egy púpozott evőkanálnyi zabkorpát, 2 evőkanálnyi  zsírszegény joghurtot, és egy jó maroknyi reszelt sajtot. (Edami és Karaván, vegyesen). Ezt a keveréket ráöntöttem a brokkolira, majd a tetejét is megszórtam kevés reszelt sajttal.
Sütőben pirosra sütöttem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése