Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2013. február 12., kedd

Túrófánk


Volt 2 maradék tojásfehérjém, annak felhasználására ötlöttem ki a túrófánkot.
20 dkg félzsíros tehéntúrót villával összetörtem, pár csepp folyékony édesítővel, reszelt citromhéjjal és egy evőkanálnyi citromlével ízesítettem. 2 tojás fehérjéből csipet sóval kemény habot vertem, belekevertem egy bő evőkanálnyi zabkorpát, és lazán összekevertem a túrókrémmel.
Kiolajozott teflonserpenyőt felforrósítottam, és kanálnyi adagokat beletéve pirosra sütöttem a lepénykéket.
Zsírszegény tejföllel tálaltam, nagyon finom volt!

- Ebből a mennyiségből 8 db féltenyérnyi "fánkocska" lett.
- Ha nem lett volna maradék tojásfehérjém, akkor a tojássárgákat is a túróba kevertem volna.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése