Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. november 8., csütörtök

Tojásrántották reggelire

Reggelire nem mindig az omlettet, vagy lepényt eszem, sokszor inkább rántottát sütök,  kevés hagymával, vagy aprított sonkával keverve, de van, amikor a sonkát csak mellé tálalom.


Zöldpaprikás rántotta:


Nagyon szeretem a sült zöldpaprikát tojással, de az úgy a finom, ha elegendő zsiradékon sül meg a paprika, viszont ebben a diétában csak minimális olajat szabad használni.
A jó húsos zöldpaprikát közepes méretű reszelőn lereszeltem, egy mokkáskanálnyi olajat öntöttem a teflonserpenyőbe, felforrósítottam, és a paprikát először nagy lángon pirítottam, majd kicsit megsóztam, és fedő alatt illatosra sütöttem. Közben felvertem 2 tojást, sóztam, belevágtam kevés újhagyma-zöldet, majd a megsült paprikával megsütöttem. Céklával és szeletelt savanyú uborkával fogyasztottam el.


Egyszerű tojásrántotta:

Két tojásból készült, egy csapott evőkanálnyi zabkorpát is kevertem hozzá, a felforrósított serpenyőben kicsit hagytam megszilárdulni, majd összekevertem. Néhány szelet sonkával és kovászos uborkával fogyasztottam el.

Sonkás rántotta:


Az apróra vágott sonkát kissé megpirítottam, majd a felvert tojást ráöntöttem, összekevertem.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése