Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. november 26., hétfő

Karfiolfelfújt


A rózsáira szedett fél fej kis karfiolt sós vízben megpároltam, majd egy csepp olajjal kikent jénai edénybe tettem (16 cm az átmérője).* Két tojásfehérjét felvertem habnak, beleforgattam a sárgákat is, sóztam, borsoztam, és szerecsendiót reszeltem bele. Négy szelet felkockázott csirkemell sonkát, egy evőkanálnyi zabkorpát, és egy fél marékra való reszelt füstölt sajtot is kevertem a habhoz, majd a karfiolra öntöttem, és az előmelegített sütőben megsütöttem.




 A kicsi jénaiban két étkezésre való adag fér el



* Mivel csak magamnak főzök, egyszerre mindig csak ilyen kis adagokat készítek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése