Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. november 1., csütörtök

Fűszeres csirkemell és cukkini grillezve

Csirkemellet vékonyan felszeleteltem, a cukkinit ferdén felkarikáztam, fűszerkeverékkel enyhén megszórtam mindet. (Most pulykasült fűszersót használtam). A teflon serpenyőt olajjal kikentem, felforrósítottam, majd először a hússzeleteket tettem a forró edénybe, majd a cukkinit is. Néhány perc után megforgattam a szeleteket, fedőt tettem az edényre, és így sütöttem egy darabig, majd a fedőt levéve nagyon kis vizet öntöttem rá, a fedőt visszatéve sütöttem tovább. Ezalatt a hús porhanyósra puhul, és a víz is eltűnik.
Amikor ez az adag elkészült, a többi cukkinit is a serpenyőbe tettem, hasonlón sütöttem, fedő alatt.
(Hamarabb sül, mint a hús!)


Fordítás után:

Tálalva:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése