Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. november 20., kedd

Csirkemell cukkini körettel




A felszeletelt fél csirkemellet megszórtam grill fűszerkeverékkel, majd a felforrósított teflon serpenyőben először az egyik oldalát sütöttem meg, majd megforgatva a másik oldalát is, de kb egy perc múlva fedőt tettem rá, és a tüzet mérsékeltem. Két-három perc után kb fél dl vizet öntöttem rá, és fedő nélkül forraltam pár percig, majd a húsokat kivettem, és a serpenyőben maradt fűszeres szaftra rátettem a feldarabolt cukkinit. (Annyi volt, amennyi éppen beterítette a serpenyőt.)  Fedő alatt sütöttem, nagyon hamar megpuhult, és a fűszeres ízeket magába szívta.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése