Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. október 19., péntek

Zöldbab főzelék

Nagyon szeretem a pörkölttel együtt főzött babfőzeléket. megpróbáltam a diétás változatát is, finom lett!

Fél csirkemellet kockáztam. Egy kisebb fej hagymát apróra vágtam, a hússal együtt teflon lábosban megdinszteltem, pici pirospaprikát szórtam rá, belenyomtam egy gerezd fokhagymát, majd vízzel hígítottam, fél üveg zöldbabot tettem hozzá, és összefőztem. Egy evőkanálnyi zabkorpával megszórtam, kis tejjel hígítottam, egyet forraltam rajta, majd fél doboz joghurtot kevertem hozzá.

(A maradék zöldbabból később tárkonyos levest főztem, hasonlóan a fenti recepthez, de abba nem tettem zabkorpát és tejet, csak joghurtot.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése