Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. október 19., péntek

Túrókrémek


Ezekről nincs kép, de leírok néhány variációt, de mindenki a maga kedve szerint eheti.
- Körözött-féle: a kevés joghurttal lazított zsírszegény túrót apróra vágott zöldhagymával, sóval, borssal, őrölt köménnyel, mustárral, pirospaprikával elkevertem.

- Kapros: a kevés joghurttal lazított zsírszegény túrót apróra vágott kaporral ízesítettem.

- Sonkás: a kevés joghurttal lazított zsírszegény túrót apróra vágott füstölt pulykasonkával kevertem.

- Vaníliás: a kevés joghurttal lazított zsírszegény túrót pici édesítővel, mokkáskanálnyi vanília aromával, és egy kis reszelt citromhéjjal ízesítettem.

- Fahéjas: a kevés joghurttal lazított zsírszegény túrót édesítővel, és fahéjjal ízesítem. 

- Aki szereti,  mandula vagy őszibarack aromával is ízesítheti a túrókrémet.

                

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése