Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. október 19., péntek

Rakott kel


Fél fej kelkáposztát nagyobb darabokra vágva megfőztem fűszeres vízben, majd leszűrtem. (Só, bors, kömény, majoránna).

Fél csirkemellet ledaráltam, egy fej apróra vágott hagymával teflon lábasban megdinszteltem, egy gerezd fokhagymát is nyomtam bele, sóztam, borsoztam, Piros Arannyal színesítettem, nagyon kevés vízzel lazítottam, majd a tűzről levéve egy evőkanálnyi zabkorpát és egy egész tojást kevertem hozzá.
Kisméretű jénaiba leraktam egy réteg kelkáposztát, a húsos massza felét rákentem, majd megint kelkáposzta, és a massza másik fele, végül a maradék káposzta, erre joghurtot kentem, és megszórtam reszelt sajttal. Sütőben pirosra sütöttem. 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése