Ez a blog a diétás, szénhidrátszegény, gluténmentes ételeket tartalmazza.
A másik blogom, a "nem-diétás": https://malvinfoz.blogspot.hu/

2012. október 19., péntek

Hamis vadas


Kis fej hagymát apróra vágtam, olajjal vékonyan kikent lábasban, egy negyed marhahús leveskockával, kicsi vízzel dinszteltem.  Kb 20 dkg sovány pulykacomb filét vastag csíkokra vágtam, a hagymán fehéredésig sütöttem, rádobtam egy fehér és másfél sárgarépát, szeletke zellert és karalábét, (amiket vastag karikákra vágtam), sóztam, borsoztam, 4 babérlevelet tettem rá, felöntöttem vízzel, és az egészet puhára főztem. Ekkor belekevertem másfél evőkanál zabkorpát, egyet forraltam rajta, majd botmixerrel pürésítettem, pár csepp citromlével, egy evőkanál mustárral ízesítettem, majd 3 evőkanál joghurtot kevertem bele.
Így indult:

A mártás: 

Zabkorpából galuskát főztem hozzá, de fölösleges volt, szerintem. Nekem üresen finomabb. :)
Egy tojást felvertem, sóztam, borsoztam, majd annyi zabkorpát tettem hozzá, hogy sűrű massza legyen. Hagytam állni, hogy megdagadjon, majd levesporral vizet forraltam, és evőkanállal négy nagy galuskát főztem  a masszából.





Azt tapasztaltam, hogy így együtt túl sok volt, nagyon eltelít - legalábbis az én mostani "állapotomban". :D
Bőven elég lett volna a hús a sűrű mártással, azzal is jóllaktam volna!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése